lördag 19 mars 2011

Dålig uppdatering!

Vi har verkligen haft fullt upp några dagar nu så bloggandet har fått vänta lite.
I onsdags var vi iallafall i Trelleborg för att hälsa Peter och Viveka (svärföräldrarna) välkommna hem efter semestern. Så himla bruna och fina båda två. Det får en verkligen att längta till våren så man kan få någon liten solstråle på sig och kanske se en aningens mer levande ut. Det är inte klokt vad blek man hinner bli under vintern, nästa genomskinlig ju. Fina presenter fick vi också, tusen tack! <3
Dagen därpå fyllde Malin 30år och vi hade bestämt att vi skulle ha en heldag tillsammans. Julian fick stanna hemma hos pappa medan vi åkte iväg och fick mumsat i oss varsin STOOOR bit smörgåstårta och shoppat i lugn och ro på Ikea. Sen åkte vi hem till oss och snackade bort några timmar till! Jättehärlig dag blev det!
Fick dock åka till Ikea igen dagen efter, för kudden som jag köpt till Julians säng var mögelskadad. Fy vad allt luktade. Jag köpte en ny kudde och fick tre lunchkuponger med mig som plåster på såren. Alltid något!

Igår var det dags för sminkkursen på sjukhuset. Vi var tolv mer eller mindre skalliga kvinnor som satt där och fick lära oss om smink samt några olika sätt man kan knyta sjalar på. Det var en bra kurs och jag är glad att jag fick möjligheten att gå den. Kändes skönt att träffa andra som var i samma sits som en själv och prata erfarenheter.
Extra roligt var det att vi fick behålla alla rengöringsprodukter och smink som vi använt oss av.

Produkter från Vichy, lancomé och nivea.

Senare kom Marcus, Ramak och Oliver över för lite fika och mamma och pappa stannade för middag och ostbricka. Vi fick även pratat lite semester! För visst ska det firas när allt detta är över och jag klassas som frisk igen. Just nu dreglas det över denna bilden!


Idag blir det kalas för hela slanten.

/Sophie









2 kommentarer:

  1. Haha.. jag sitter också och dreglar över liknande semesterbilder... jag kan inte tänka på annat än att resa BORT när det är över, och vi är MER ÄN VÄRDA en fin resa när skiten är borta.!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Dregla på bara, ser underbart ut o visst ska det firas. Hoppas ni hade det trevligt igår, pussa Julian o hälsa Rasmus. Vi syns o hörs.
    Stor go kram o hälsningar från oss
    Essie

    SvaraRadera