onsdag 23 februari 2011

Inlagd igen...

Blev inlagd på infektionen igår igen.
Denna gången pågrund av min magsjuka och feber som dom tror har kommit efter min antibiotikabehandling som jag fick sist jag var inlagd. Många konstiga biverkningar det finns.
Har nu fått en annan sorts antibiotika mot detta så nu hoppas jag det gör susen så jag kan få en ny tid för min nästa behandling.

Rasmus, Julian, mamma och pappa kommer på besök i eftermiddag. Mamma ska ta med sig lite god mat som jag kan se om jag får i mig. Har inte ätit på några dagar nu men känner att aptiten är på väg tillbaka igen.
Nu ska jag vila mig lite till.

Sophie

8 kommentarer:

  1. Det kunde nästan varit jag som skrev detta. Ligger också på infektion med ev magsjuka. Mår skit!! :-( och är det magsjuka så är det andra gången på en vecka för min del. Usch!! Men det är väl så att våra immunförsvar inte funkar till 100 procent?! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Fy såå tråkigt för dig, när ska allt elände ta slut:( fortsätt kämpa på, du kommer klara detta!

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli stark som stålmannen av detta. Hoppas du mår bättre snart! kraa

    SvaraRadera
  4. Det var tråkigt att höra. Jag hoppas att du snart mår bättre. Kramar i massor! Ligger du på samma sida som sist så kan vi ju vinka till varandra ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej Sophie!
    Skickar goa kramar o hälsningar till dig, från oss och håller tummarna för att du snart är hemma igen.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  6. Krya på dig.

    Kram o hâjj

    SvaraRadera
  7. Stackars dig! Du är i goda händer krya på dig så du kan få ditt gift. Kram Heidi en vän i cyberrymden

    SvaraRadera