söndag 30 januari 2011

Party, Party!!

Hoho, som det festades igår med arbetskamraterna! Vi hade jätteroligt på utmaningarnashus och maten på St Marcus var kanon. Är inte så förtjust i bufféer men denna håller ändå bra standard. Efter det blev det en snabb vända på Pickwick innan denna mamman fick ringa efter sin man. Det där sista glaset vin skulle man nog allt skippat, då hade man kanske mått snäppet bättre idag, men det var det värt!

 
 Så suddig som jag är på bilden var även mitt synfält i slutet! ;) (Jane och jag) 

 Så fort vi hade vaknat till liv här hemma, ätit god fulle och passat på att röja undan så åkte vi till mor o far! God middag fick vi och Marcus, Ramak och lille Oliver kom också över! Vilket lite charmtroll han är! snackar som bara den och härmar allt man säger, det tycker då jag är imponerande för att bara vara 1½ år.

Nu kastar jag snart in handduken för idag och ska försöka slappna av inför morgondagen. Nya prover ska tas, hinna träffa en kurator och imorgon ska jag även börja knapra de där kortisontabletterna man ska ta inför varje behandling och två dagar framåt!
Ska bli spännande och se vad dom tabletterna gör med en. Tydligen ska man bli väldigt speedad. Kanske blir både på gott och ont det där, kan behövas lite extra energi för min del.

/Sophie

3 kommentarer:

  1. Men du, om jag skippar min medicin en dag så kan vi ju vara speedade tillsammans ;-)

    Lycka till imorgon, jag hoppas att allt går bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en kväll med arbetskollegorna! Hoppas det går bra idag och vilken fin liten familj ni verkar vara.

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på dig och skickar dig massor av positiv energi inför morgon dagen.

    Kram/Ramak

    SvaraRadera