måndag 9 maj 2011

Yes då var det måndag igen. Tiden springer iväg och just nu gör det mig absolut ingenting!
Helgen var underbar och spenderades som sagt i Trelleborg. Fint kalas och fin konfirmation för två fina flickor.
Finaste Vendela på stora gungan
Keila och Venna gungade sen tillsammans på den stora gungan
Julian körde den mer säkra varianten :)
God grill stod på menyn

Söta Nela

Ja det var vår helg i bilder.
Jag och Julian fick ge upp samtidigt i lördags på kalaset och hoppade i säng vid halvåtta. Än är jag inte helt okej. Känns som det kommer ta längre tid att återhämta mig än vad det gjort innan, men det kan jag acceptera nu när slutet närmar sig. Om två veckor så sitter jag där för sista behandlingen och det ska bannimej firas. God middag och skumpa blir det med min älskade så fort alla biverkningar har lagt sig.
Längtar något vansinnigt! 
Men innan dess ska vi väl också kunna hitta på en massa skoj. Det ska ju bli fint väder större delen av veckan så det får vi utnyttja.
Idag blev det en sväng till Slottsparken, svalkande dricka i solen på Viktors och mjukglass som färdkost mot bilen.
En dag helt i min smak.

/Sophie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar