onsdag 11 maj 2011

Värdena på topp och liten kan krypa

Idag var det dags att ta blodprov igen. Denna gången tog jag och Julian en promenad imorse (väldigt lång sådan) bort till vårdcentralen istället för att åka upp till sjukhuset där det alltid är så himla långa väntetider.
Jag var först in, så vi slapp vänta överhuvudtaget.
Lite senare på eftermiddagen så ringde dom från onkologens mottagning och sa att eftersom mina värden var på topp så slipper jag ta sista sprutan imorgon! Weeeiiii vad glad jag blev.
Var helt säker på att hon hade dåliga besked när hon ringde. Men javisst kan även dom leverera bra besked!
Efter det gick vi bort och hälsade på Malin en stund och jag blev några klädesplagg rikare! Tack!

Och vet ni vad! Julian har lärt sig krypa, äntligen :)
Det går inte jättefort och inte heller smidigt men nu tar han sig iallafall fram på alla fyra.
Bästa sakerna att locka med är antingen en napp som på sistone har blivit lite intressant eller något dyrt och glänsande som en kamera eller iphone.
Åhhh är så glad att han äntligen har börjat krypa, då släpper förhoppningsvis lite av hans frustration. Kanske förbannar jag mig själv för att ha sagt detta, men jag är redo till att jaga honom överallt nu.

Ett tag såg det ju ut så här :)

/Sophie

3 kommentarer:

  1. Tjooho, duktig liten söt <3

    Du ska se Sophie, om en vecka kutar du efter mäster-kryparen, sen e de dax för er att ha de lika jäkla snyggt som vi har de hemma. dvs -inget förutom Ella(i ert fall Julian)-vänliga saker under en meters höjd... De ikke Ella-vänliga sakerna ligger nu mera staplade på hög... -design på hög nivå (höhö) ja!

    Hoppas vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dubbelkul!!! Grattis till ett positivt besked!

    SvaraRadera
  3. Vilken stil, ser ut som han håller på att bryta benet av sig! Men för honom är de ju huvudsaken att han kommer framåt! :-)

    SvaraRadera