tisdag 14 juni 2011

Nya underbara dagar i kolonin har vi haft.
Vi har t.om varit så flitiga och gått både dit och hem, en vända till Entré har det också blivit och en kvällspromenad. Yes vi verkar ha gått in för vårt nya mer hälsosamma liv.
Nu fattas bara träningkortet.

Lite pirr i magen har jag också, både bra och dåligt.
Nu närmar det sig verkligen och jag blir så nervös emellanåt.
Vill inte behöva sova borta så pass många dagar. Vill vara hemma och natta lilleman, varva ner med älsklingen på kvällen innan sängen kallar, gå upp vid 5 på morgonen trött som en tok men ändå med ett leende på läpparna lekandes med klossar och vispar och kastruller tillsammans med Julian.
Men det får jag göra igen bara några dagar senare och då lite friskare och ett steg närmre slutet.

Kommer sakna er så de dagarna!

Idag blev det en tur upp till stan och Telias butik. Min telefon har börjat leva ett eget liv och det alldelse lagom tills dess att det var dags att skaffa nytt abonnemang.
En vit iPhone 4 blev det såklart. Inte för att jag behöver en, eller för att det är den bästa mobilen på marknaden just nu, men det köpet kändes himla bra ändå!
Även Julian hade en bra dag innen i butiken. Han vinkade till alla han såg, la på ett kanonleende som fick damerna att smälta, sen hittade han även en lite lekkamrat, en söt liten flicka. Dom kröp runt och roade sig en bra stund där bland alla telefoner.

Imorgon är det dags för Julians 10 månaders kontroll. Ska bli spännande, det var ju ett tag sen vi var där.

2 kommentarer:

  1. Oj vad du är stark Sophie! Jag förundras varje gång jag går in här o läser. Vilken positivitet! Skäms när jag själv sitter o beklagar mig för pengar, väder osv. Men din positivitet smittar av sig - du är grym! Vilken jäkla resa du har haft, och fortf har. Men snart är den över och då kan du lämna detta bakom dig, som en starkare person:-) Jättestor kram från Jessica (sthlm)

    SvaraRadera
  2. Lilleman har ju blivit jättestor!! Jag hänger inte med, måste träffas snart. Kraa från Liiiin

    SvaraRadera