torsdag 22 december 2011

Mysig dag med de bästa!

En underbar dag har vi haft!
Lina följde med mig till sjukhuset och höll sällskap. Fick nytt datum för nästa behandling, den 4 januari, alltså en dag tidigare än vanligt pga av trettondagsafton.
Lite tveksama var dom allt till ifall det skulle fungera eftersom det brukar vara den där sista dagen som värdena skjuter i höjden igen och gör att kroppen är redo för en omgång till.
Men de var villiga att boka in mig så vi får helt enkelt se vad blodprovet visar.
Det hade varit toppen med tanken på att Julian början på dagis den 9e.
Annars lär jag ligga dålig hela hans första inskolningsvecka.

Efter det så åkte vi hem till oss där det blev julklappsutdelning.
Julian ficken Monchichi av Lina och sa "Oj, Oj" när han väl lyckats öppna paketen :).

Sen avslutade vi med god middag.
Indiskt som det ofta blir av nån anledning när Lina är här. Gott är det iallafall.

Har verkligen haft en riktigt bra dag som spenderats med de bästa!
Nu är jag laddad för allt vad julen innebär.
Imorgon blir det Trelleborg, Julafton har vi hemma i Malmö och sen den 25e nere i Trelleborg igen.
Underbart!

Vi ska även fuska lite med julklappsöppningen detta året för att få det att gå ihop, så nu ikväll har visst Tomten varit och lämnat klappar under granen till vår lillälskling.
Han lär blir så himla glad imorgon när han vaknar!

Nu leker livet igen.
Bergochdalbana eller!?

<3

Morgondagens överraskning


Ps. Sussi! Inte en dag äldre än 47 :)

God Jul På Er!

7 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa om att du har de bra, hoppas du kan njuta av julen ordentligt!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder :) Jag och Julian klickade igår helt enkelt. Gillar sista meningen du skrivit haha, mamma kommer bli så glad! God Jul /Lina

    SvaraRadera
  3. Underbart att läsa om dina bra dagar:) Ta hand om dig och din fina familj!

    SvaraRadera
  4. Jag följer din resa, Sophie! Du har en sån bra inställning till det hela och har nog en fin familj som stöttar dej till max....du klarar detta, det känner jag på mej....håller alla tummar för dej och ha en riktigt underbar jul med dina nära och kära...kram från Helen i Malmö

    SvaraRadera
  5. God jul Sophie! Krama om gossarna :)

    Kram Martin & Sofia

    SvaraRadera
  6. God jul Sophie!! Du är underbar, vilken inspirationskälla, jag blir helt stum.. kram från Rebecca Signér

    SvaraRadera